Pojdi na glavno vsebino
Najtišja in najbolj varna avtomatska vrata na svetu.
Jezik: Slovenščina  
Vzdrževanje in servis avtomatskih vrat

Zakaj se avtomatska vrata sploh vzdržujejo?

Od tega kako skrbimo za avtomatska vrata je v prvi vrsti odvisno, kako dolga bo njihova življenjska doba. Izkušnje kažejo, da življenjsko dobo vrat z rednim vzdrževanjem podaljšamo minimalno za 5 let.

Redno vzdrževana vrata se tudi redkeje kvarijo. Na ta način si neposredno zmanjšate stroške intervencijskih servisov, ki so potrebni, kadar vrata zatajijo.

V Recordu servisno službo jemljemo zelo resno. Na telefonski številki 041 613 670 lahko naročite servis  24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Še bolje pa lahko poskrbimo za vas, če z nami sklenete servisno vzdrževalno pogodbo.

Servis in telefonska pomoč 24/7

041 613 670


Kakšnih prednosti so deležne naše pogodbene stranke?

Servis

  1. Skrb, da bo enkrat na leto res opravljen vzdrževalni servis, prevzamemo mi.
  2. O bližajočem se vzdrževalnem posegu vas predhodno obvestimo in se vam terminsko prilagodimo.
  3. Cena rednega servisa je po pogodbi nižja, kot če tak servis naročite z naročilnico.
  4. Intervencijska servisna ura je za pogodbene stranke nižja.
  5. Na nadomestne dele vam priznamo pogodbeni popust.
  6. Posodabljanje programskih nastavitev je brezplačno.
  7. Odzivni čas serviserja je za pogodbene stranke 3 ure.
  8. Na voljo je telefonska pomoč 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
  9. Za pogodbene stranke je telefonska pomoč brezplačna.
  10. Garancijska doba novo vgrajenih vrat se na podlagi vzdrževalne pogodbe podaljša.

Želite tudi vi prihraniti?



Kliknite na spodnjo povezavo in nam zaupajte svoje potrebe. Skupaj bomo našli optimalno rešitev za vzdrževanje vaših vrat.

Kako naj prihranim pri vzdrževanju avtomatskih vrat?


Zakaj je pametno, da vrata Record servisira samo pooblaščeni serviser?

Samo Recordovi serviserji razpolagajo z računalnikom, ki je potreben za pravilno in hitro detekcijo napake. In ne samo to. Recordov računalnik poleg napake definira tudi njen vzrok.

Kaj to pomeni v praksi? Recimo, da se je zaradi pregrevanja pokvaril motor in ga je potrebno zamenjati. Računalnik takoj pokaže, da je v okvari motor, hkrati pa poda tudi informacijo, da se je motor pregrel (npr.) zaradi povešenih kril, ki so povzročala trenje med vrati in tlemi. Recordov serviser bo na podlagi te informacija nastavil tudi krila, s čimer bo preprečil ponovno pregretje (in menjavo) motorja.

Če se takšnih vrat loteva nepooblaščen serviser, je velika možnost, da bo menjal tudi dele, ki sploh ne potrebujejo popravila, saj o napaki le ugiba. Slej ko prej bo sicer odkril kateri del je zares v okvari, nikakor pa ne more odkriti in odpravil vzroka napake.

Tako "servisirana" vrata bodo ponovno povzročala težave. To pa pomeni večkratne obiske serviserja in dodatne stroške. Zaradi nepravilnega ravnanja z vrati, lahko sčasoma pride tudi do večjih težav, ki zahtevajo dražje popravilo.

Avtomatska vrata Record

Pokličite nas



Pokličite nas na številko 041 613 670.
Skupaj bomo našli optimalno rešitev za vzdrževanje vaših vrat.

Zakaj so avtomatska vrata Record najvarnejša, najzanesljivejša in najtišja avtomatska vrata na svetu?

Pošljite mi katalog  
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se